18 Haziran 2008 Çarşamba

DErya baykalın çanta patik tarifi


ÇANTA PATİĞİN TARİFİ

AYAK NO :37.5-38 FARKLI NUMARA İÇİN 8 İLMEK ARTTIR YADA AZALTINIZ

3,5 no şiş ile örülmüştür.
44 ilmek atılarak örgüye başlanır

44 ilmek başla,2 ters bir düz ör ,son 11 ilmekte 8 düz bir ters iki düz ör

45 sıra örülecek 15 cm. olana kadar.

İkişer ilmek alınarak ilmek sayısı 22 ye indirilir.

Her iki kenardan iki ilmek kesilerek altı ilmek kalana kadar haraşo örülür.

Kalan 6 ilmek 5 sıra haraşo örüldükten sonra kesilir

Örgünün başladığımız tarafından şişe 44 ilmek çıkartırılır ve bu ilmek yine 2 şer 2 şer kesilerk 22 ilmeye indirilir ve diğer tarafta ki gibi,her iki kenardan kesilerek 6 ilmek kalana kadar haraşo örülür ve yine kalan 6 haraşo 5 sıra daha örüldükten sonra örgü bitirilir.

İkiye katlanıp her iki kenar dikilir.Kolay gelsin!!!

Ben 8 ilmek düz örmüştüm ve orayı işlemeyi düşünüyordum ama daha sonra, ayaga giyildiğinde altta kalıyor diye vazgectim.

Derya BAYKAL bu patiği turuncu renk ile yapmıştı, ben tek renk yaptım. Çıt Çıt diktim, bağcık yapmadım. Kolay gelsin....

Hiç yorum yok: